2 april 2014

Favorieten Maart 2014

Het ging snel deze maand, want het is alweer april! Deze maand was mijn verjaardag, ik had proefwerkweek en er waren nog een hoop drukke dagen. Deze maand is gelukkig wat rustiger. En ik heb zoveel ideeën in mijn hoofd om over te bloggen, dus er komen een hoop artikelen online binnenkort! Maar eerst... De favorieten van maart!
Voortaan ga ik mijn favorieten in deze roze box hier laten zien. Dat doet me een beetje denken aan de Glossybox en ik vond het wel een leuk idee. Ik hoop dat je het een leuk idee vindt!

Laten we eens gaan kijken naar de binnenkant.
                                                                Body product
Deze whipped body cream van de Rituals is echt superfijn! Ik weet nog dat ik in mijn vorige favorieten over de bodybutter van de Action vertelde. Deze is echt véle malen beter! Hij ruikt naar verse vijgen, alhoewel ik hem meer naar kokos en citrusvruchten vind ruiken. En dat vind ik dus super lekker. Voor de rest. Hij trekt goed in, en is lekker luchtig. Super voor de lente en zomer die er nu aan komen!
                                                           Skincare product
Deze blemish gel van TBS werkt zoals een tea tree olie moet doen. Als ik een klein beetje op mijn puistje doe, is hij meestal de volgende dag verdwenen. Het moet wel een ontzettend grote puist zijn, wil hij niet verdwijnen met dit wonderspul erop.
                                                             Parfum
Deze ontspannende body mist zorgt er echt voor dat ik me ontspannen voel! Er zit een noot in die ik niet helemaal herken, maar waar ik wel lekker ontspannen van word. Hij ruikt naar slaapthee denk ik.
                                               Make-up
Dit Nude palette van Catrice heb ik al een tijdje, maar ik gebruikte nooit oogschaduw. Tot een tijdje geleden. En nu bijna elke dag (als ik tijd heb). Dit oogschaduwdoosje gebruik ik in combinatie met mijn (jaja échte) RealTechniques kwast! Deze wilde ik al heel lang, en nu heb ik hem eindelijk! En dat geld, dat is 'ie helemaal waard.
Deze práchtige, pérfecte, nude lipstick is echt helemaal mijn ding! Hij is iets donkerder dan mijn eigen lipkleur. Maak hè, dat is niet erg!
En dan deze lipbalm, liefde! Dat is echt alles wat ik erover hoef te zeggen...
Tja, een tijdje geleden zag ik bij Kruidvat een méga kauwgom verpakking. Die moest ik hebben! En deze kauwgom is super lekker!

Dit waren de favorieten alweer! Een fijne maand april toegewenst en ik zie jullie snel weer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten