7 april 2014

Koningsdag

Vorig jaar kregen wij Nederlanders dan eindelijk een koning. Dat was alweer lang geleden! Niet dat ik het erg vond. Alhoewel ik eigenlijk alleen maar koningin Beatrix heb meegemaakt.Anyways, het is alweer lang geleden!
Daarom heb ik een koningsdag (in het oranje, blauw, wit en rood) tasje samengesteld. Ik hoop dat jullie het leuk vinden. P.s. het meeste is van Hema, omdat ik van mijn tante laatst een aantal producten van haar heb gekregen.
Zo ziet hij er dan uit van binnen. Heel veel spulletjes!
Eerst een paar nagellakjes. Je ziet hier oranje, rood, wit en blauw. De Nederlandse vlag dus.
Je ziet eerst; witte nagellak van Maybelline in Winter Baby, een kobaltblauwe nagellak van Barry M. in Cobalt Blue en een rode nagellak van O.P.I. in Red Shatter.
En dit is een oranje nagellak van de Hema in kleur 816. Ik weet niet of ik het al eens eerder heb gezegd, maar ik vind het echt jammer dat alle make-up producten van Hema geen naam hebben!
Op mijn ogen gebruik ik een oranje oogschaduw van Stila en een turquoise eyeliner van Hema.
Stila heeft een superleuk tekstje in de binnenkant staan. Vind ik leuk! En het kwastje van de eyeliner vind ik superfijn, hij breng gemakkelijk aan.
Stila oogschaduw in mango en Hema eyeliner in nummer 71.
Swatches. Links Stila oogschaduw mango en Hema eyeliner 71. Met de eyeliner kan je zowel een dunne als een dikke lijn zetten.
Lipproducten! Drie van de Hema, haha!
Jikki lipgloss in ? (heeft geen naam), Hema Moisturising Lipstick in 19, Hema moisturising lipgloss in nummer 60 en Hema lipgloss in nummer 6.
Hema Lipgloss in 60, Hema Moisturising Lipstick in 19 en Hema Lipgloss in 6.
Oranje-rode lipgloss van Jikki.
Deze parfum van Oilily is lekker zomers en zoet. Maar ook een beetje fris. Mmm!
Deze strikjes ring van ART is superschattig én blauw met wit.
Tja... Oranje armband.
Hier zie je de sluiting.
Hoe noem je dit? Als je het weet, laat je het dan even weten? Maar in ieder geval, dit zit superlekker in je haar!
Hier zie je hoe hij open gaat.
Nog twee blauwe elastiekjes.
In mijn haar.
Grotere foto.
De bloem in mijn haar.
.
Grotere foto
Haar los, kan ook!
Grotere foto.
Hier heb ik een look gemaakt, met de oranje oogschaduw, de blauwe eyeliner en de Hema Lipgloss in nummer 60. Dit wordt mijn koningsdag look!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Liefs! ~Wat voor make-up ga jij dragen op koningsdag?~


1 opmerking: