31 maart 2014

Feitjes #1

Een mier is klein, een olifant is groot, spruitjes zijn vies en patat is lekker. Maar is dat nou echt zo!? Vandaag heb ik 10 feitjes die wél waar zijn. Hou je vast!

1. Ken je Michelle Phan? Dat moet haast wel! In 2013 heeft ze namelijk met haar beautyaccount op Youtube wel 3,7 miljoen verdiend! Jaja, het is echt zo! Jij werkt elke dag om één euro extra zakgeld te verdienen, zijn verdiend wel 3,7 (!) miljoen in een jaartje. Als dat altijd zo zou zijn, was ik nu een Youtube video aan het maken!

2. MUA komt naar de Kruidvat. Jaja, eindelijk! Daar knap ik nou van op.

3. Ken je dan misschien Diana van DisforDazzle? Je vader vast wel! In haar statistieken zag ze dat er mannen van 45/55 jaar naar haar site/filmpjes keken. Ieks!

4. Je geeft ongeveer €2800 euro uit aan je vriendin per jaar! Dat komt vooral door etentjes, reizen, drankjes en samen lunchen. Zo zie je maar weer, misschien kan je toch beter niet té vaak gaan eten met je vriendin... Dit is voor iedereen anders!

5. Vrouwen met een fijne relatie hebben een veel mooier en beter beeld van zichzelf. Geluk maakt je dus eigenlijk mooi. Dat wordt dus veel chocola eten dames! Of juist niet? Euhh...

6. Kim Kardashian verdient (houdt je vast!) 20.000 dollar PER tweet! Ik snap het niet helemaal. Sommige mensen in Afrika die verdienen bijna niets, en leven op straat. En zij verdient dit per tweet. Stel nou dat ze elke minuut zou twitteren, dan verdient ze wel heel veel! Een site genaamd FOX411 heeft uitgerekend dat ze in een maand (mét vakantie) wel 3,5 heeft verdiend. Bijna evenveel als Michelle in een jaar!

7. Mensen met rood haar (like me) voelen minder pijn.

8. Stromae is 2 meter lang.

9. Een geit schijt meer dan een mier in een eeuwigheid.

10. Ik ga elke week twee artikelen plaatsen! Het is niet bepaald op welke dagen, maar twee keer per week!

Zo, nu weet je een stuk meer! Bronnen: Cosmopolitan en Knups.nl

~Ik hoop dat jullie het leuk vonden, laat het weten.~

1 opmerking: