19 maart 2014

Bucket list>beauty

 Hallo! Chanel, Dior, Yves Saint Laurent, M.A.C., Clinique, Lancôme. Ik ken ze allemaal. Ik heb er niets van. Veel. Te. Duur. Toch zal ik er ooit iets van hebben. Daarom heb ik een bucket list gemaakt. Dat zijn dus alle dingen bij elkaar die ik graag zou willen.

Blush
Ik zou heel erg graag ooit eens een keer een blush van Sisley willen. Helaas ligt deze vér boven mijn budget; 76,90! 
                                                                                  

Oogschaduw
Dit palletje van M.A.C, omdat het vrij nude kleurtjes zijn, maar toch ook prachtig.
                                                         
Lipstick

Een M.A.C. lipstick. En ja, die ga zeker eens kopen!

Nagellak
Tja, hier heb ik er al eentje van. Maar ik zou er graag meer van willen. Wat ik trouwens wel stom vind, is dat ik een crackle nagellakje heb, en die kan ik helaas niet zo vaak dragen.

Make-up accesoires
Ik heb wel veel van M.A.C. op mijn bucket list staan, geloof ik, haha! Maar toch, een kwast van M.A.C, dat lijkt met toch altijd wel mooi.

Dit was mijn bucket list alweer, maar er komen elke dag weer nieuwe dingen op. Ik hoop dat jullie het leuk vonden, doei!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten