15 maart 2014

Stel je vraag #1

Hallo allemaal!
Alweer een tijdje geleden vroeg ik of jullie vragen voor mij hadden. Ik heb er drie gekregen, en die beantwoord ik vandaag.

#1 Waarom wou jij ooit een website maken?
Een tijd geleden alweer, toen las ik het blog van Jiami. Dat was omdat ik haar zag op het Jeugdjournaal. Ik las haar blog, en ik hield het elke dag in de gaten. Soms kek ik zelfs drie keer op een dag!
Een vriendin van mijn moeder heeft ook een blog, en ik dacht, dat kan ik ook! Ik maakte een ontzettend slechte website, ik had hooguit vijf bezoekers op een dag, maar ik vond het leuk. Na een tijdje ben ik er toch mee gestopt. Waarom zou ik ook schrijven voor niemand?
Na een jaar heb ik weer een website aangemaakt, en dat was ook niet zo'n succes. Ik stopte weer. Begin dit jaar begon ik 'lichtelijk' (heel erg) verslaafd te raken aan beauty filmpjes op YouTube. En ik miste mijn blog, omdat ik weer andere blogs las. Op de avond van 31 december maakte ik weer een nieuwe, en dat is mijn blog.

#2 Wat hop je met deze website te bereiken?
Ik hoop dat jullie mijn website leuk vinden, en dat ik op een dag duizend bezoekers per dag heb!

#3 Welke onderbroek heb je nu aan?
Uhhhhh... Sorry? Wat? Dat is geheim! Psst... roze.

Liefs,
Nua

1 opmerking: