26 februari 2014

Persoonlijke update>26-02-14

Hallo allemaal!
Hoe gaat het met jullie? Vandaag laat ik weten hoe het met me gaat en wat ik de afgelopen tijd heb gedaan.

Vorige week was het nog vakantie, ik heb een hele leuke vakantie gehad! Hoe was jullie vakantie?
In het begin van de vakantie heb ik niets gedaan, behalve dat ik een beetje huiswerk heb gedaan. Voor de vakantie heb ik namelijk altijd het gevoel dat ik heel veel moet inhalen qua huiswerk. Dan ga ik heel gemotiveerd de vakantie in, en bedenk ik voor mezelf dat ik nu écht huiswerk ga maken. Maar uiteindelijk doe ik het toch weer niet. Gelukkig is het niet zo erg, want ik heb niet een toetsweek binnenkort. Eigenlijk toch wel, over twee of drie weken. Dat komt trouwens ook al weer heel dichtbij. Oeps!
Dat doe ik altijd! In het begin ben ik supergemotiveerd, maar dan zakt het gemotiveerde langzaam naar beneden... Weet je nog die vakantie challenge? Ik heb het drie daagjes volgehouden. Daarna dacht ik: een keertje overslaan geeft toch niet? Nou wel dus, dan doe ik het niet meer daarna. zo zie je maar.
Afgelopen weekend ben ik naar de Efteling geweest! De Efteling is altijd zo magisch, zo wonderlijk! En weet je wat ik het leukst vind? De achtbanen! Ik ben twaalf keer in een achtbaan geweest; vijf keer in de Python, drie keer in de Joris en de Draak en vier keer in de Vogelrok. Helaas, de Vliegende Hollander was dicht... Dat is juist mijn lievelingsachtbaan! Ik baalde echt, en blijkbaar is dus de hele winter de Vliegende Hollander dicht. En de Pyranha ook! Dat komt vast omdat dat bij het water zit, alhoewel de bootjes het wel deden. Dat is raar...
Ik ben bijna jarig! Jeeejj! Ik heb er echt zin in. Ik heb heel veel beauty producten gevraagd, dus er komen veel reviews aan! En ik ga binnenkort ook naar Nijmegen met mijn moeder, dus jullie zullen binnenkort ook wel een shoplog zien. Ik heb er zin in!

Veel liefs,
Nua.

Wat voor een artikel willen jullie nog zien?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten