7 maart 2014

Rituals lipstick>review

Hallo allemaal!
Daar ben ik weer, naa een hele lange tijd. Sorry dat ik zo lang ben weg geweest. Maar ik heb wel 1000 pageviews gehad, ondertussen! Jeej!
Ik heb een nieuw schema; op vrijdagmiddag en op zondag komt er een artikel online. Vorige week zondag had ik geen tijd, want ik had een wedstrijd. En woensdag lag de wifi eruit.

Vandaag heb ik dan eindelijk weer eens een artikel! En deze keer een review.
Dit is de lipstick. Hij heet 'Flamingo Kiss', nummer 9405 Het is een peachy-roze kleur.

Dit zijn de ingrediënten. Een hele lijst, maar ik zie geen parabenen. Dat is goed!
Dit is de huls. Zelf vind ik hem niet zo mooi. 

Zo zie je kleur, hij lijkt heel fel roze, maar in het echt is hij echt peachy.

Swatches.

Dit zijn mijn lippen zonder iets erop. Wow... Mooi. 

Zo zie je de lipstick op mijn lippen. Ik vind het echt een hele mooie kleur!

Zo zig je de lipstick nog beter. Wauw, dit is echt een kleur voor mij! Ik was eerst nog bang dat hij iets té roze zou zijn, maar dat is hij niet!

De lipstick is te koop voor €15,50 bij de Rituals. Wel een beetje prijzig, maar hij blijft lang zitten. En hij overleeft zelfs een stevige maaltijd!

Liefs, Nua


Geen opmerkingen:

Een reactie posten