15 februari 2014

My challenge>vakantie

Hallo allemaal!
Misschien heb je wel gemerkt dat ik een week geleden om de dag een artikel plaatste. Dat kwam omdat ik dacht dat ik het wel zou redden.
Maar, dat is niet helemaal gelukt... Je hebt deze week dan ook niets online zien komen. Sorry daarvoor. Ik ga het toch niet redden, om om de dag een artikel te plaatsen. Daarom dacht ik, dat ik twee keer in de week een artikel kan plaatsen.
Daarom ga ik nu elke woensdag en zondag iets plaatsen. Ik hoop dat jullie het niet zo erg vinden?

Oke, dan kunnen we nu beginnen met wat ik eigenlijk wilde doen. Namelijk, een challenge!

Laatst was ik een beetje turnfilmpjes aan het kijken, en ik werd heel erg gemotiveerd om ook zo sterk te zijn. Want al die meisjes waren echt heel erg sterk! Nu zit ik ook op turen, in de selectie, maar zo sterk als al die meisjes. Dat ben ik niet! Dus, downloadde ik een fitness app.
De eerste keer dat ik de fitness oefeningen deed, ging heel goed. Maar de volgende dag, toen ik trouwens niet mer zo gemotiveerd was, ging het echt heel slecht. Daarom was ik er maar mee op gehouden. Ook omdat ik er gewoon geen tijd voor had.
Maar nu het vakantie is, heb ik bergen vol met tijd! Dus, ik dacht, ik doe een challenge!

De challenge houdt in:
-Elke dag fitness doen met de app.
 
-Elke dag twee stuks fruit eten.
 
-Elke dag twee liter water drinken.


                
Ik hoop dat het gaat lukken!

Aan het eind van deze vakantie(een week) laat ik weten hoe het is gegaan.
De app heet trouwens heel saai Trainingen. Haha! Hij is gratis en dit is hem:

   Ik hoop dat jullie zo'n artikel een keertje leuk vonden!

Heel veel liefs, Nua.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten