8 februari 2014

Musthaves voor een echte beautyqueen>beauty

Hallo allemaal!
Iedereen heeft zo zijn eigen beauty musthaves, van foundation tot mascara, van haarmousse tot anti-klit spray. Bij iedereen is het anders, iedereen heeft zijn eigen mening. Maar vandaag schrijf ik over mijn beauty musthaves.
Het zijn er best wat, dus laten we snel beginnen!

Kwasten.
Ik vind eigenlijk maar weinig echt belangrijk. Dat klinkt heel raar, omdat je zou denken dat je er toch wel meer als favoriet zou moeten hebben. Maar omdat ik nog geen foundation, blush, highlighter of andere dingen met kwast aanbreng heb ik die niet nodig.
Mijn musthave qua kwasten is de blendingkwast. Dit heb je gewoon echt nodig! Je kan ze zo goedkoop krijgen als je wilt, maar als je het budget hebt, kan een goede kwast ook heel duur zijn. Bij de action koop je een pakketje met allerlei kwasten, voor onder de twee euro. Maar bij Chanel heb je kwasten die heel ver boven de twee euro oplopen, uhum.
Maar goed. Geen enkele ooglook is compleet zonder dat je hem hebt geblend met een mooie blendingkwast.
Keep blending gurl!
Make-up.
Hier heb ik al wat meer dingen van, en ook dit kun je zo duur of goedkoop maken als je zelf wilt. Van Essence tot Chanel of Christian Dior. Maar ook bijvoorbeeld Maybelline, dat er tussen zit.
Lipbalsems.
Als deze geweldige dingen niet zouden bestaan, zou ik nu huilend op de grond liggen. Nee grapje, haha. Vooral in de winter zitten ze standaard in mijn tas. Ik kan gewoon niet, niet, niet, nee echt niet meer zonder!
Haarborstel.
Stel nou, er bestonden geen haarborstels. Dan zat er nu een grote klit op mijn hoofd! Ik moet er niet aan denken! Natuurlijk is er nog conditioner, en shampoo, maar ik denk dat alleen dat niet kan helpen.

Facewash.
Zelf heb ik een hele onzuivere huid, die elk moment kan uitbarsten van de puistjes. Daarom is een goede facewash heel erg belangrijk.
Body butter/body lotion/huidolie.
Producten, waar je huid weer lekker zacht van wordt. Body butter voor in de winter, body lotion en huidolie voor in de zomer. Je hebt het van sprayflacons tot flesjes. Kleine potjes tot megagrote potten. Je hebt het allemaal, en het is allemaal heel voedend voor je huid. Vooral in de winter, wanneer je huid bijna uitbarst van droogte, is dit je redding. Geweldig uitgevonden!

En, water!
Water is heel erg belangrijk voor echte beautyqueens! Van water wordt je huid stralend en mooi. Zo heb je de rest eigenlijk (stiekem) niet meer nodig.


Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Liefs, Nua
Xxx

2 opmerkingen:

  1. Weer een leuk stuk. ik leer er heel veel van want ik weet hier helemaal niks van. Ga zo door! Groetjes m.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enthousiaste blog maak jij!! Super. P

    BeantwoordenVerwijderen