16 februari 2014

Instagram Tag!

Hoi allemaal!
Vandaag doe ik de 'instagram tag'. Ik heb hem gezien bij meerdere bloggers, en ik vond het echt een hele leuke tag! Oke, laten we gaan beginnen!

Wat is je Instagram gebruikersnaam, en waarom?
Mijn gebruikersnaam is xx_nua_xx. Ik weet niet precies waarom ik deze naam heb gekozen. Maar ik heet Nua, dus daarom staat er nua in. Dat is er logisch, haha!
En dat xx is denk ik gewoon omdat ik alleen nua een beetje saai vond klinken.
Hoeveel foto's post je gemiddeld?
Dat verschilt heel erg! Een tijdje geleden postte ik bijna niks. Dan was het hooguit één per week. Maar ik heb ook tijden waarop ik dan 1 per dag post. Als ik een leuke foto heb, dan post ik hem wel. Maar ik heb niet altijd leuke foto's...
Laat je favoriete Instagram foto zien.


Waarom ik voor deze foto heb gekozen? Deze foto is gemaakt op vakantie, deze zomervakantie nog. We waren in Noorwegen en sliepen in een huisje op een camping naast een haven. Elke ochtend zagen ik, mijn jongste broertje en mijn andere broertje vissers met hun boortje wegvaren om vervolgens de hele dag te gaan vissen. Mijn jongste broertje was zo in de ban van het vissen, dat hij een (ontzettend duur!) visnetje kocht. Vanaf toen gingen we de hele dag kleine visjes vangen, en het was zo leuk! Op een dag vingen we zelfs een lief, klein, schattig zeesterretje. Die je op de foto ziet. Toen hebben we daar een foto van gemaakt. Deze foto vind ik gewoon heel lief en leuk. En hij doet me natuurlijk denken aan een hele leuke vakantie!
Laat de instagram foto zien met de meeste likes.
Dat is trouwens ook echt heel erg grappig! De foto die ik zelf het leukst vind, heeft ook de meeste likes. Haha! De foto heeft niet zoveel likes, want ik heb gewoon niet zoveel volgers. Maarja. Hij heeft er dan ook 41. Ja, lach maar, ik heb gewoon niet zoveel volgers... :-(
Welke apps gebruik je in combinatie met instagram?
Niet zo veel, namelijk twee. Ik gebruik instaPics FX voor filters enzo. En Pic+Pic voor ccollages. Een tijdje terug had ik er nog vier ofzo, maar toen heb ik een heleboel apps verwijderd, en nu heb ik er niet zo veel meer.
Welke celebrities volg je?
Geef je me even? Haha! Ik volg denk ik iets te veel mensen om dat allemaal op te gaan schrijven, dus ik noem er een paar. Ik volg Lauren Conrad omdat ik haar boek had gelezen, en ze post heel erg schattige foto's! Ariana Grande, omdat ik fan van haar ben. Mascha van beautygloss, omdat dat een van mijn favoriete youtubers is. Maar ik volg ook jongens, zoals Dylan Haegens, Realiteittijd, Kalvijn en Rutervink. 
Welke filter gebruik je het meest?
 Ik heb werkelijk geen idee! Ik gebruik eigenlijk wel altijd geel/oranje/geel achtige filters. Omdat ik die het mooist vind. 
Welke hashtags gebruik je het meest?
Geen, en eigenlijk vind ik ze ook heel erg dom. Vroeger, ja toen wel. Maar als je mijn account bekijkt, zie je ook allemaal heel erg domme foto's van vroeger. 
Laat je laatste instavideo zien.
Ik weet niet hoe het kan, maar ik kan gewoon geen filmpjes op Instagram zetten! Ik heb gewoon een ipad-mini, dus het zou moeten kunnen. maar het lukt gewoon niet! Als je weet hoe het moet, laat je dat dan even achter in de comments? Alvast bedankt.
Welke dierenaccounts volg je?
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij maar een. En dat is goldenkittehs van Serena.
Welke (grote) bedrijven volg je?
Ik weet het ook niet zeker, maar volgens mij alleen maar Primark en Essence. Ik weet het eigenlijk niet.
Heb je veel familieleden op instagram?
Nee, maar een nichtje. Mijn vader en moeder, broertjes en ndere familieleden zitten niet op instagram. En ohja, mijn neef wel.

Dit was de tag alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Heel veel liefs, Nua. xxx

P.s.: Ik heb trouwens vandaag én gisteren een artikel geplaatst omdat gisteren (zaterdag) een extra artikel was. Dat zullen jullie zeker vaker gaan zien, extra artikeltjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten