2 februari 2014

Key Pieces>Fashion

Hoi allemaal!
Vandaag gaat het niet over beauty of lifestyle, maar over fashion. Dit is dan ook de eerste keer dat ik over fashion schrijf.
Laatst las ik het boek 'style', van Lauren Conrad.
 
 Ten eerste is het echt een fan-tas-tisch boek! Als je nog niet helemaal weet wat fashion en beauty inhoud, en hoe je de beste outfits kan samenstellen, dan moet je dit boek lezen! Ook is dit boek perfect als cadeau voor een tienermeisje dat van beauty/fashion houdt. Leen het eens bij de bibliotheek, of koop het!

Lauren vertelt in het boek dat een outfit bestaat uit zogenaamde key pieces. Dat zijn basisstukken. Voor iedereen zijn die weer anders, en zo heeft Lauren dus ook haar eigen basisstukken. Maar vandaag vertel ik over mijn basisstukken&musthaves.
Laten we beginnen!

Het basic zwarte hemdje.
En dan zo simpel mogelijk. Veel kan ik hier niet over zeggen, je weet het denk ik zelf ook wel.

Basic skinnyjeans.
Het liefst donkerblauw of anders zwart. Dit kan je combineren met een simpel zwart hemdje en een lang, gebreid vest, voor een casual look. Maar als je hem draagt met een feestelijke top en pumps, kan je deze jeans ook bij het uitgaan dragen. 

Sneakers.
Zelf ben ik nog te jong voor hakken, of pumps. Daarom draag ik voornamelijk sneakers. En ze zijn ook nog eens beter voor je voeten! Voor een casual look zijn mooie sneakers heel, heel erg geschikt!

Een lang, gebreid vest.
Bij de jeans heb ik hier al over geschreven, een lang, gebreid vest. Nu in de winter is het perfect. Het kan je outfit afmaken, of juist als een basisstuk dienen. Misschien merk je wel dat ik erg van casual hou, dat is dan ook een beetje mijn kledingsstijl.

Dit waren alweer mijn key pieces! Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Nua xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten