19 februari 2014

Collective shoplog>Action en Kruidvat

Hallo allemaal!
Vandaag heb ik een shoplog voor jullie. Ik ben de afgelopen week namelijk bij de Action geweest en twee keer bij het Kruidvat.


Tip: het is nu 1+1 gratis op alle (behalve BabyLips) producten van Maybelline.


Ik heb wel vijf (!) nagellakjes voor jullie! Ik weet niet waarom, maar deze week was ik blijkbaar een beetje into nagellak ofzo, haha!

Laten we dan maar gaan beginnen!


Eerst kwam ik bij de Action. Daar heb ik dit masker gekocht:
Het is een peel-of masker, en dat vind ik gewoon heel erg grappig! Het masker kostte €0,82, supercheap dus!

Ook kocht ik dit haarmasker:
Grappig feitje: bij de Action kost hij €2,00 en bij het Kruidvat ligt hij nu bij ons (dus NIET in elke Kruidvat) in de voordeelbak voor €3,00! In de pot zit trouwens 125 mililiter, superveel! Ik ga trouwens heel vaak super zeggen, haha!

Ook kocht ik deze puntenslijper:
Hij kostte €0,45 en dat merk je! Toen ik hem uit de verpakking haalde, ging hij gelijk kapot, beetje jammer!

Ik heb eigenlijk nooit een winperkrultang gehad, dus ik kocht deze voor €0,70. 

Ik heb mijn notitieboekje echt bijna volgeschreven, dus bij de Action kocht ik ook een nieuwe.
Gewoon een simpele, zwarte. Ik weet niet meer hoeveel hij kostte.

Daarna ben ik naar het Kruidvat geweest. Toen heb ik drie nagellakjes gekocht. Ééntje van de nieuwe collectie van Essence. 
Dit is een lakje van Essence:
Hij heet Black Dress and White Tie, en het is een topcoat. En hij zo ongelofelijk schattig! Echt, wow! Van dit lakje weet ik ook niet hoeveel hij kostte, oeps!
In de kortingsbak heb ik nog een schattig lakje van Catrice gevonden:

Hij heet dus Miss Piggy's BF. En ik vind het echt een hele schattige naam én kleur! In de kortingsbak kostte hij een euro.
En daarna kocht ik ook nog een nagelverharder.
Ik heb gewoon deze van eigen merk gekocht. Hij kostte twee euro negenennegentig.

Zoals ik al zei, er is nu een actie bij het Kruidvat. Daarom heb ik twee lakjes gekocht van Maybelline. Deze, hij heet White Splatter. En ik ga een keer een artikel over ombre nagels maken, en daarvoor heb je dus witte nagellak nodig.


Ik heb ook dit SUPERschattige lakje gekocht. 


Deze lipstick van de Hema heb ik alweer een tijdje geleden gekocht, maar van mij mocht hij er toch wel bij. Omdat hij zo mooi is! En goed! Hij blijft superlang zitten.


De reden dat je op sommige vingers misschien wat glitters ziet is dit:
*Een kleine sneaky-pic voor de DIY van zonday*

Ik hoop dat jullie een shoplog ook een keertje leuk vonden! En trouwens, op woensdag zullen vaker wat kleinere artikels komen.

Heel veel liefs, Nua. XXX







Geen opmerkingen:

Een reactie posten