1 februari 2014

Favorieten januari 2014❤️

Hoi allemaal!
Als eerst wil ik even zeggen dat ik echt heel erg blij ben! Ik heb gewoon alweer 400 bezoekers op mijn blog gehad! Ik had het echt nooit gedacht! Ik hoop dat ik volgende maand kan zeggen dat ik 500 bezoekers heb gehad. Dat zou ik echt heel erg leuk vinden.
Vandaag laat ik weten wat mijn favorieten van deze maand waren. Ik wil dit ook elke maand gaan doen nu. Omdat ik het ook vaker zie bij andere beautybloggers.

Ik begin met de make-up-producten die ik deze maand veel heb gebruikt.
Als eerst de Baby Lips!
Loveit! Echt gewoon, geen woorden! Lekkere geur, maakt je lippen super zacht, gaat niet snel op enz, enz, enz.
Dan de l'oreal false lash wings mascara. Dit is echt de enige mascara waar ik geen klontjes bij had. Echt! Hij is wel een beetje prijzig; €16,99, maar hij is wel heel erg fijn!

Nu het favoriete skincare product. deze maand is dat de dagcrème van Nivea. Je zag hem al in mijn dag- en nachtroutine-artikel voorbijkomen. Ik gebruik hem elke ochtend weer. gewoon omdat hij zo fijn is. 

Dan het favoriete douche-product. Deze maand was toch echt wel de douchefoam van de Rituals mijn favoriet! Zelf heb ik Yogy flow en Sweet Orange. Zelf vind ik de Yogy Flow net iets lekkerder ruiken. Ik heb hier ook al eerder een conditioner van gehad, en die rook ook al zo heerlijk. 

En dan nu mijn favoriete lichaamsproduct allertijden! De bodybutter van de Action. Ja, die waarvan ik ook een review had geschreven. Ik zal voor de grap wel even laten zien hoeveel ik heb gebruikt, omdat ik eigenlijk bijna nooit body butter gebruik (normaal). 
Ik heb voor mijn gevoel echt al heel veel gebruikt!

Daarna mijn favoriete geurtje van deze maand. Dat is Killer Queen van Katy Perry.
Het is misschien niet een hele basic geur, om elke dag te dragen. Maar ik doe het lekker wel! Het is een hele vrouwelijk, en warme geur. Als je hem ruikt, denk ik wel echt meteen aan de reclame! Katy Perry, die op een troon zit, en een beetje de koningin uit hangt, haha!
Ja, het is echt een vrouwelijk geur (waar je zeker niet te veel van op moet doen, *kuchkuch*), die heel warm is. 

 En deze maand ook: mijn favoriete liedje! Deze maand is het
Er bestaat ook een film van, die afgelopen maand ook in de bioscopen te zien was. In dit liedje zingen Nielson&BLOF (en ja ik weet het, die O schrijf je met een streepje erdoor, maar die kan ik niet schrijven). 
Ik vind het liedje gewoon heel erg leuk, want er zit een heel leuk melodie in, luister het gewoon eens!


Dit waren alweer de favorieten van deze maand! Ik hoop dat je het leuk vond, en laat in de comments een vraag achter, zodat ik een stel je vraag kan doen!

Liefs, Nua
Xxx

2 opmerkingen:

  1. Hoi Nua. Ik lees je stukjes met heel veel plezier. ik word er altijd vrolijk van. Ik ga hem weer voor je delen! zodat je hopelijk snel 500 bezoekers hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geschreven nuaa!! xtesss

    BeantwoordenVerwijderen