1 februari 2014

Maybelline Color Tattoo 24HR>review

Hoi allemaal!
Vandaag review ik weer een product voor jullie! Met deze keer weer een Maybelline product.

Het gaat over de Maybelline Color Tattoo 24HR, die uitgekomen is in 10 kleuren. Zelf heb ik 70-Metallic Pmegranate, een prachtig rode kleur. Hij neigt zelfs een beetje paars, bruin-achtig.

Het is een crème-achtige substantie. Zelf vind ik dat heel erg fijn, vooral omdat je het dan ook als waterproof make-up kan gebruiken. In de zomer is dit dus ideaal! Helaas is het nu geen zomer...
Trouwens, verlangen jullie ook niet zo naar de zomer?

Maybelline belooft dus dat de oogschaduw 24 uur blijft zitten. Dat kan natuurlijk nooit waar zijn! daarom besloot ik om het te gaan testen.

Om ongeveer half 4 swatchtsete (schrijf ik het zo goed?) ik deze oogschaduw. De volgende dag zat ik te kijken op mijn hand, en wonderbaarlijk zat hij er nog! Maybelline heeft dus echt gelijk! Daar ben ik echt heel erg blij mee!
Meestal liegt een merk daarover, dat kan je van me aannemen.

Wat ik wel jammer vind, is dat er niet zoveel in zit. Het is echt maar een klein laagje. 
Je ziet het niet heel erg goed, maar misschien snap je wel wat ik bedoel.

Ik denk dat je met deze oogschaduw ook heel goed een look kan maken. Omdat de kleur niet heel erg donker is. Maar hou je meer van naturel, dan denk ik dat deze kleur toch net iets te donker is.
Waar ik voor zou kiezen, is een lichte kleur over het hele ooglid, een donker kleur blenden in de crease en de buitenste v, en de color tattoo op het midden van je ooglid.
Zelf heb ik dat niet gedaan, omdat ik daar even geen tijd voor had.

Mijn eindoordeel, een super oogschaduw! Hij blijft goed, lang zitten en een mooie kleur. Super!

Hij kost 6,99 en je kan hem kopen bij de Kruidvat en de Etos. Tip: bij de Big Bazaar koop je hem voor 2,99! Supercheap!
Liefs, Nua
Xxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten