26 januari 2014

My skincare routine>Beauty

Hoi allemaal!
Ik ben weer terug hoor. Ik ben een tijdje weggeweest, omdat ik proefwerkweek had en ik was vooral bezig met leren. Maar vandaag heb ik weer een artikel voor jullie!

Vandaag laat ik mijn skincare routine zien. Dit is gewoon hoe ik het doe, en dat betekent dus niet dat je dit over hoeft te nemen.
Enjoy!

Eerst mijn ochtend routine:
Ik begin altijd met een facewash omdat ik dan helemaal wakker wordt. Ik gebruik de facewash van de Hoe overleef ik? lijn van de Etos.
Hij doet goed zijn werk.
Daarna smeer ik de dagcreme van Nivea op. 
Deze is ook heel fijn. Dat is trouwens logisch, want anders gebruikte ik het niet elke dag, haha. 
Ten slotte doe ik de lippenbalsem van Meybelline op. 
Ik heb al eerder een review geschreven over de baby lips van Maybelline. Als je wilt weten wat ik er van vind, moet je dat even lezen. 
Dit is dan dus mijn ochtend routine.

Avond routine:
Dit zijn de producten die ik in de avond gebruik:
Als eerst haal ik mijn make-up weg met de oog make-up remover van de Rituals. Je zal nu trouwens best veel van de Rituals zien, maar ik vind het gewoon een ontzettend fijne winkel, dus ja. En dat doe ik met de watjes van de kruidvat.
Daarna gebruik ik de foam cleanser van de Rituals, die ik trouwens echt heel erg fijn vind!
Daarna gebruik ik weer de watjes en ga ik met de tonic van de Rituals (die met geen alcohol) over mijn gezicht heen, zodat mijn gezicht een beetje kalmeert.
Hier heb ik helaas geen foto van, want die was ik vergeten te maken. Oeps!
Daarna gebruik ik de gezichtscreme van Weleda, die er trouwens een beetje vies uitziet, haha!
Jakkie!
Als éénalaatste smeer ik nog wat goudsbloemzalf op mijn puistjes en/of onzuiverheden. Deze heb ik trouwens ooit zelf gemaakt in de schooltuinen, dus die heb ik niet gekocht.
En als laatste smeer ik weer de lippenbalsem op (van Maybelline). 

Dit was dan mijn ochtend- en avond routine. Ik ho dat je het leuk vond, en nogmaals sorry voor het feit dat ik zo lang weg ben geweest!

Doei, en tot gauw!
Xxx Nua








Geen opmerkingen:

Een reactie posten