6 januari 2014

Sence Shea Butter>review

Hoi allemaal!
Vandaag weer een review voor jullie. Maar vandaag een wel heel budgetproof product! Een bodybutter van Sence. Veel hoor je er denk ik niet over, omdat hij zo goedkoop is. Wel doet hij me heel erg denken aan de Shea Butter van de Body Shop. Vooral de verpakking, alleen de inhoud niet. In die van Sence zit 220 ml en in die van de Body Shop zit 300 ml. Dan doe je met die van de Body Shop toch iets langer.

Wat vind ik er van:
De verpakking;
Zoals ik dus al zei, hij lijkt heel erg op die van de Body Shop. Gewoon die shea noten op de achtergrond en die hele grote letters, shea butter. En dat het merk van Sence. Ook al is het merk van de Body Shop toch wel anders, haha! 
De verpakking geeft me toch ook wel een beetje een wintergevoel. De bruine kleur. En zeker na het douchen, als het een beetje vochtig/mistig in de badkamer is, en je een bruine kleur ziet.
De textuur;
Als je heel licht met je vinger in de butter gaat voelt het een beetje als pudding, echt alsof je in een pudding prikt, ja echt zo'n gevoel! 
Voor de rest vind ik de structuur ook heel lekker, niet tè dik, niet tè dun. Je hebt ook niet te veel nodig voor een been. Hij trekt redelijk snel in. Maar als je weinig tijd hebt, ga dan toch voor een bodylotion! Die droogt veel sneller op. 
De geur;
Wat ik als eerste ruik is toch wel een beetje kokos. Voor de rest haal ik er niet zo snel een geur uit, maar ik ben dan ook verkouden! Ondanks dat ik de geur niet zo goed kan ruiken, vind ik het toch wel een hele lekkere geur! 

De Shea Butter is te koop bij de Action en kost €1,29(220 ml). Terwijl de Shea Butter bij de Body Shop €20,00. Veel duurder dus! Mijn eindoordeel, een fijn product!

Liefs, Nua xxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten