25 april 2014

Stel je vraag #2

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een stel je vraag heb gedaan, dus dat leek me wel een leuk idee! Ik heb de vragen trouwens van Instagram, als je dat wilde weten. Mijn gebruikersnaam is kusjenuaaaax. Je kan je vraag natuurlijk ook gewoon op mijn blog achterlaten, als je geen Instagram hebt.

bron: www.girlscene.nl



Vraag 1:
van 'simooontje_'; 'Als je een dag met iemand mocht ruilen, wie zou dat dan zijn? :)'
Goh, daar moet ik even over nadenken.
Het lijkt me wel leuk om een heel rijk iemand te zijn. Dan zou ik allemaal dure dingen kopen.
Het lijkt me ook wel leuk om een heel beroemd iemand te zijn, en dat (bijna) iedereen je kent. Een voorbeeldje, Mascha. Dat lijkt me wel grappig, haha, als er opeens een artikel van mij op haar blog zou verschijnen. Maar ook wel zielig voor Mascha, want ik denk niet dat iedereen daar nou zo blij mee is, met mijn artikelen, uhum...
Of een baby. Heerlijk rustig, en dan de hele dag lekker slapen, een beetje huilen en (veel) eten. Zouden baby's zorgen hebben? Zo niet, dan lijkt het me wel wat, een baby zijn.
Of een vogel, dan kan ik de hele dag lekker vliegen, dat wil ik ook wel!
 Maar ik denk dat ik wel wil ruilen met een beroemd iemand, haha!

bron: www.beautygloss.nl
van 'iamjustmaaike'; 'Als je samen met iemand een YouTube kanaal zou beginnen, wie zou dat dan zijn?'
Ik zou het wel leuk vinden om samen met Michelle Phan een kanaal te beginnen. Dan ben ik haar model, en maakt ze me op, haha! Of samen met een van mijn vriendinnen, heel gezellig. Misschien ga ik dat ook wel doen. ;)

bron: www.youtube.com
van 'xbizzle_xo'; 'Heb je een YouTube kanaal?x'
Nee, helaas niet. Maar ik zat erover na te denken om samen met mijn vriendinnen een kanaal te beginnen. Wat je in het vorige antwoord al zag.

Ik hoop dat ik jullie vragen goed heb beantwoord, laat hieronder maar vragen achter, net als op Instagram!

~Wat is jouw vraag?~

1 opmerking: