21 april 2014

Drie low-budget oogschaduw paletten>review

Het liefst draag ik elke dag oogschaduw, ik vind het prachtig, al die kleurtjes. Daarom laat ik vandaag drie low-budget oogschaduwpaletjes zien. En ze zijn nude, want dat vind ik mooi.



Allereerst een palet dat al een favoriet van mij was, het Absolute Nude palet van Catrice.
Hier zie je links mijn oude palet, rechts het nieuwe.
Nog een keertje.
Hier de swatches. Tja... Het lijkt alsof de oogschaduws helemaal geen pigment hebben, dat hebben ze wel. Ik waarschuw je; alle swatches zullen een beetje tegenvallen. Dat komt door het licht. Maar in het echt zijn de kleuren heel mooi, vooral de highlighter en de twee donkerste kleuren vind ik erg mooi.
Nu dit mooie palet.
Achterkantinfo.
Wow! Wat een leuke kleurtjes. Ik denk dat dit mijn favoriete palet is.
Swatches. Dit vind ik al iets beter. Ik vind vooral de donkerste kleuren heel mooi.
Een quattro van essence.
Achterkantinfo.
Hier zie je de kleurtjes; ik vind de gele kleur niet zo mooi. Maar die links en rechtsonder zijn toch wel heel mooi. Evenals de highlighter.
Swatches. Hier wordt ik ook al wat blijer van. Vooral de rode kleur is erg mooi.
Ik heb als extra er nog een oogschaduwbasis bij gedaan. Van Essence.
Ik vind het een prima oogschaduwbasis, hij zorgt ervoor dat mijn oogschaduw lang blijft zitten. En hij is niet duur!

Alle paletten kosten onder de vijf euro, maar ik weet de exacte prijzen niet. sorry!
Mijn eindoordeel: koop die van Essence!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten